Kaliteli ve dofollow backlink alma yöntemi

1 mesaj Seçenekler
fotoselli fotoselli

Kaliteli ve dofollow backlink alma yöntemi

Siteniz için bedava ve kaliteli backlink almanın oldukça kolay bir yöntemini anlatmak istiyorum. Anlatım arkadaşım için yaptığım su tesisatçısı anahtar kelimesi kullanılarak 'www.tesisat-tamirat.com' sitesi üzerinden yapılacaktır. Kısaca benim sitemin backlinkleri arasından seçim yaparak istediklerinizi kendi sıhhi tesisat siteniz için kullanacaksınız.

Önce Google aramaya su tesisatçısı yazarak birinci sayfadaki su tesisatçısı sitelerinin backlinklerinden seçim yapacağız. Daha sonra ihtiyacımız kadar 2. ve 3. sayfalardan da seçim yapabiliriz.

Google ilk sayfada büyük ihtimalle Vera Tesisat 'www.tesisat-tamirat.com' adresine ulaşacaksınız. Siteye girip açık olarak bekletin.

Sonraki işiniz 'https://www.seoreviewtools.com/valuable-backlinks-checker' adresine girerek 'Enter website URL:' önündeki pencereye önceden bulduğunuz sitenin yani Vera Tesisat sitesinin adresini kopyalayıp yapıştırmak. 'Ben robot değilim' kutucuğunu işaretledikten sonra 'Perform Check' tuşuna basarak testi başlatın.

Test bittikten sonra açılan sayfayı aşağı kaydırdığınızda backlinkler önem sırasına göre altta olduğu gibi karşınıza çıkacaktır.

Kaliteli ve dofollow backlink alma

Burada yeşil olanlar linkin dofollow olduğunu, mavi skalada linkin değerini gösteriyor. Biz yeşil olanlar arasından değeri en aşağı 25 olana kadar seçebiliriz. Şimdi yapacağınız iş bu seçimlerin sol tarafında bulunan linklere tıklayerak sitenizin adresini eklemek.

Son olarak kullanacağınız link koduna örnek de vereyim.

 <a title="Su Tesisatçısı" href="https://www.siteniz.com">Ümraniye Su Tesisatçısı</a>

Kolay gelsin.